
Alesam Lopraim kārtējā Dakaras ātrumposmā otro reizi izdevās apsteigt visas Kamaz rūpnīcas komandas ekipāžas.
Pateicoties šai uzvarai, viņš kopvērtējumā izkustināja pat Vladimiru Čaginu. Čehu ekipāža savus panākumus skaidro ar rūpīgu pilotēšanu. Kad sacensību vidū izdodas nepārdurt riteni, tiek ietaupīts daudz laika, taktiku skaidro stūrmanis. Čagins aizkavēšanos izskaidroja precīzi, nomainot pārdurtos riteņus īpašās vietās. No septītā ātrumposma mašīnām uzvaru svinēja Nasers Al-Atija. Tomēr vadību notur viņa partneris Karloss Saincs. Komandas galvenais sāncensis Stefans Petransels atzina, ka, iespējams, ir ārpus cīņas. Pēdējā ātrumposmā, atsitoties pret priekšā esošās mašīnas putekļiem, francūzim nācās piebremzēt. Un tad ekipāža papildus pārdūra riteni.
Čīles sacīkšu braucējs Fransisko Lopess uzvarēja septītajā posmā motociklu kategorijā. Vadību joprojām ieņem Marks Koma, kurš tajā dienā ieradās trešais. Tomass Mafē pacēlās uz pirmo pozīciju starp četriniekiem, par trim minūtēm apsteidzot Alehandro Patronelli. Neveiksmīgs incidents notika braucēju brīvdienā X-Raid komandā. Mašīnas testu laikā notikušās avārijas dēļ ekipāžu nācās atsaukt no sacensībām. Iekārtas nav iespējams atjaunot īsā laikā, un pilots guva galvas traumu un tika nosūtīts uz slimnīcu. Rallija organizatori vispirms draudēja ar visas komandas diskvalifikāciju, bet pēc tam aprobežojās ar brīdinājumu. Kā izrādījās, pilots pirms izbraukšanas izdzēra pārāk daudz alus. Komandas vadītāji jau paziņojuši par Gerleina Širčeri tūlītēju atlaišanu no staļļa. Dakāras sacensību otrās nedēļas sākums. Maršruta virziens apgriežas un dodas atpakaļ uz Buinosairesu. Šeit atrodas vissarežģītākā īpašo sadaļu daļa. Sacensības var vērot 3D video režīmā no Habla satelīta. 506 kaujas kilometri, kur navigatoru galvenā problēma ir navigācija. Astotā speciālā posma finišs Klusā okeāna piekrastē. Pēc septītās specsekcijas cīņu apturējušo skaits pieauga līdz sešdesmit divām ekipāžām. Stefans Petransels turpina cīnīties ar neveiksmēm. Viņa atpalicība no līdera Nasera Al-Atijas pieauga līdz vienai stundai. Papildus pārdurumiem apkalpe pastāvīgi pārkarsa dzinēju, kā dēļ viņiem nācās pastāvīgi apstāties. Mašīna finišu sasniedza bez rezerves riteņiem. Nasers Al-Atija uzvarēja astotajā ātrumposmā un izvirzījās vadībā starp automašīnām. Saincs no sava komandas biedra atpaliek sešas minūtes. Kravas automašīnu klasē kārtējā līdera maiņa. Vladimira Čagina izrāviens pēdējā posmā ļāva viņam izvirzīties saraksta augšgalā.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/