» » » Kā pārdot Volkswagen tagad un pēc gadiem 10, 30?

Kā pārdot Volkswagen tagad un pēc gadiem 10, 30?

Tirgus mainās līdz ar tehnoloģiju attīstību, kas var būt ļoti strauja un ienest lielas pārmaiņas. Atliek vien atskatīties uz to, kas notika 20. gs. mijā ar zirgu un pajūgu! Iekšdedzes dzinējs drīz vien aizvietoja stalli ar bērīti-kumelīti un šķietamās neērtības, kas sākotnēji ar šo pārmaiņu saistījās, atsvēra ieguvumi un infrastruktūra attīstījās. Tāpat arī pārdot Volkswagen šodien un pēc gadiem 10, 30 solās būt divas dažādas pieredzes tieši šī paša iemesla dēļ; tehnoloģijas un pieprasījums mainās. Un pasaule, kādu pazīstam šodien, rītdienas cilvēkam izskatīsies kā pirmā Nokia.

Pielāgošanās posms

Tā, piemēram, jaunajam auto saimniekam 20. gs. sākumā sākotnēji varēja likties visai nejēdzīgi kaut vai tas, ka ar automašīnu sētas necilajam koka žogam pāri pārlēkt vairs nevarēja kā uz rumaka muguras iepriekš! Tāpat nevarēja vairs braukt pa zināmajām meža taciņām vai vienkārši jāt pāri laukam! Lai nesabojātu auto, vajadzēja izvēlēties tam speciāli paredzētus ceļus, nevis īsāko taciņu! Tas varēja likties visai sarežģīti un apgrūtinoši - pēkšņi maršrutu nācās plānot daudz rūpīgāk. Turklāt toreiz infrastruktūra nebija tik attīstīta kā šobrīd. Tomēr tas nebija iemesls, lai atmestu ar roku domai par personīgo automašīnu!

Tāpat arī šodien, gluži kā pagājušā gadsimta mijā, lielu daļu satrauc tas, ka infrastruktūra lielajām pārmaiņām vēl nav pietiekami pielāgota. Arvien tiek pieņemts, ka uzlādes staciju tīkls ir nepietiekams un pati tehnoloģija vēl prasa uzlabojumus, lai droši izvēlētos alternatīvā dzinēja auto. Un tomēr nenoliedzami pakāpeniski virzāmies tieši pretim elektromobiļu nākotnei. Domājot, kā pārdot Volkswagen nākotnē, šodienas autobraucējam nozīmē rēķināšanos tieši ar to.

Un kā to parāda Norvēģijas piemērs, kur pagājušajā gadā jau kopumā starp reģistrētiem jauniem auto vairāk kā 50% bija elektromobiļi, šī pārmaiņa ir iespējama. Arī Latvijā CSDD izveidojis ātrās uzlādes staciju tīklu, kas šobrīd jau nodrošina ērtu uzlādi teju visas Latvijas teritorijā. Un kā asprātīgi formulējis gaidāmās pāmaiņas BBC ziņu korespondents Džastins Rovlats, patiesībā nebūtu jāuztraucas par to, kā iegādāto elektrisko automašīnu uzlādēt, bet gan par to, kā nākotnē uzpildīt ar benzīnu darbināmu auto gadījumā, ja nebūs elektriskais auto.

Kā viņš norādījis vienā no saviem pēdējiem ziņu virsrakstiem, degvielas uzpildes staciju bizness nonācis sava ceļa galapunktā - tālāk tam vairs nav kur attīstīties. Tas nozīmē, ka pārdot Volkswagen nākotnē būs daudz grūtāk, ja tas būs benzīnnieks vai ar dīzeli darbināms auto - jo to uzpildīt būs kļūvis daudz sarežģītāk kā uzlādēt elektromobili.

Šobrīd noris vispārēja pielāgošanās pasaules pārejai uz elektriskajām automašīnām. Un tāpat kā pāreja no zirga uz auto nenotika vienā mirklī, arī elektriskie motori aizvieto veco tehnoloģiju pakāpeniski. Nākotnē bezmaksas uzlāde kafejnīcās un iepirkšanās centros varētu būt tik pat pašsaprotama kā bezmaksas Wi-Fi, kas kā neliels kukulis pievilina klientus iegriezties vismaz uz kafiju.

Pārdot Volkswagen tagad

Jau šobrīd statistikas dati apliecina, ka elektriskās automašīnas kļūst pieprasītākas arī tepat Latvijā. Pagājušajā gadā pieprasījums pēc elektroauto mūsmājās audzis par 230%. Un lai arī kopumā pandēmijas ietekmē auto tirgus kopumā piedzīvoja ievērojamu lejupslīdi pārdošanas apjomu ziņā, elektroauto sektoru tas nav skāris. Tas bija pirmais gads, kad elektrisko auto īpatsvars pie mums pārsniedza 1% robežu. Jau tagad pieprasījums pēc elektriskām automašīnām pārsniedz piedāvājumu, kā to norādījis uzladets.lv izveidotājs Kārlis Mendziņš.

Savukārt, kā tika norādīts “Dienas biznesā”, 2021. gadā Latvijā krities ar benzīnu un dīzeļdegvielu darbināmo auto pieprasījums. Lai arī tas arvien sastāda lielāko kopējo tirgus daļu, iezīmējas noteikta tendence - iekšdedzes dzinēja automašīnas zaudē savu aktualitāti šodienas cilvēka skatījumā.

Pārdot Volkswagen benzīna un dīzeļdzinēja versiju tagad arvien ir iespējams - lai arī pieprasījums samazinās, tas arvien ir pietiekami augsts. Tāpēc kopumā tiem, kas pārdod Volkswagen, šobrīd nav pamata satraukumam par to, ka automašīna neatradīs savu jauno īpašnieku.

Pārdot Volkswagen pēc 10 gadiem

Pēc 10 gadiem gan situācija auto tirgū būs būtiski izmainījusies. Jau šobrīd autoražotāji pakāpeniski pāriet uz elektrisko automobiļu ražošanu. Un ražot un pārdot ar benzīnu darbināmu jaunu automašīnu, piemēram, Lielbritānijā, jau sākot ar 2030. gadu būs aizliegts. Jau līdz 2030. gadam noteikti autoražotāji apņēmušies pāriet uz pilnībā elektrisko auto ražošanu. Tie ir tādi auto brendi kā, piemēram, Jaguar (pāreja - 2025), Bentley (2030), Cadillac (2030), Lotus (2030), Mini (2030) un Volvo (2030).

Savukārt, pārdot Volkswagen jau 2030. gadā kompānija plāno ar vismaz 70% elektrisko auto īpatsvaru. Pāreja uz pilnībā elektrisku automobiļu ražošanu Volkswagen paredzēta ar 2035. gadu Eiropas tirgū, bet ASV - tūlīt pēc tam.

Pārdot Volkswagen lietotu auto tirgū pēc 10 gadiem (saskaņā ar šobrīd spēkā esošajiem noteikumiem) varēs arī gadījumā, ja pārdošanā izliktā automašīna darbināta ar benzīnu vai dīzeļdegvielu. Tāpēc satraukumam par benzīna automašīnas iegādi šobrīd un iespēju to pārdot nākotnē šobrīd nav pamatojuma. Lai arī nenoliedzami jāņem vērā, ka pieprasījums pēc elektriskiem auto turpinās augt, kamēr pēc benzīnniekiem - samazināties.

Pārdot Volkswagen pēc 30 gadiem

Tā kā turpmāk tirgū iegādāties būs iespējams tikai jaunas elektriskās automašīnas, bet ar benzīnu darbināmas auto ražotāji vairs neizgatavos, nenoliedzami pienāks mirklis, kad ar benzīnu darbināmie auto būs novecojuši, bet tos aizvietot ar jaunām benzīna automašīnām iespējams nebūs. Tas arī būs mirklis, kad pārdot Volkswagen benzīna vai dīzeļdegvielas versiju būs teju neiespējami.

Saskaņā ar Eiropas Zaļajā kursā nospraustajiem mērķiem 2050. gadā Eiropa būs sasniegusi nulles emisiju mērķi, kļūstot par pirmo klimatneitrālo pasaules daļu. Tad pa ceļiem lielākoties viss transports būs videi draudzīgs, neradot kaitīgos CO2 izmešus. Tas tad arī ir tas mirklis, kas izskatās pēc degvielas uzpildes staciju norieta. Tā vietā būs pieejami uzlādes punkti visās autostāvvietās, pie mājām, lielveikaliem, kafejnīcām, frizētavām, utt. Turklāt veikt uzlādi nākotnē būs daudz vienkāršāk un ērtāk kā ieliet benzīnu. Ne velti degvielas uzpildes stacijās vajadzīga uzraudzība - uzpilde saistās ar riskiem. Tikām uzlādēt elektrisko auto var katrs pats atsevišķi - piebraukt klāt, pieslēgties un gatavs! Un tas ir droši!

Pārdot Volkswagen 2050. gadā, ņemot vērā nospraustās vadlīnijas klimata aizsardzības jomā, būs iespējams nu jau tikai to elektriskajā versijā. Tas nozīmē, ka vēl savus 10-20 gadus benzīnniekus un dīzeļauto uz ceļiem redzēsim, tomēr pamazām to tirgus daļa saruks līdz pašam minimumam.

Pārdot Volkswagen - kāda cena?

Tāpat arī VW cena elektrisko versiju mobiļiem nākotnē kļūs pieejamāka, ņemot vērā lielo pieprasījumu un to popularitāti. Tas noteikti nebūs luksusa auto tikai bagātajiem, bet kļūs pieejamāks visa veida budžetiem, tostarp arī lietoto auto tirgus segmentā.

Toties tiem, kas vēlas pārdot savu Volkswagen jau tagad, labākais kalkulators patiesās auto vērtības aprēķināšanā ir auto diagnostika pie servisa speciālista. Vizītes laikā mehāniķis veic gan vizuālu auto apskati, gan saslēdz to ar datorsistēmu. Kodu veidā tiek atspoguļoti konkrēti bojājumi, pateicoties kam iespējams precizēt, kad būs nepieciešams tuvākais servisa apmeklējums, cik tas maksās un cik ilgi vēl auto būs labā tehniskā stāvoklī.

Kopumā gan auto nākotne un iespējas pārdot Volkswagen pēc gadiem 10,20 un 30 patiesībā nav tik noteikta. Skaidri iespējams prognozēt vien to, ka pāreja nenotiks vienā dienā, bet tā būs pakāpeniska - gluži kā to šobrīd apstiprina arī statistika. Tuvākajās 2 desmitgadēs iekšdedzes dzinējs no ceļiem nepazudīs, bet pieprasījums pēc elektriskajiem auto turpinās augt.

Tas, vai pasaulei izdosies sasniegt klimatneitralitāti sākot ar 2050. gadu visnotaļ nosaka planētas nākotni, jo ignorējot transporta atstāto ietekmi, tas kļūst par eksistenciālu draudu visai cilvēcei.

Ja pārdot Volkswagen pēc 30 gadiem, tad pozitīvākais no scenārijiem paredz, ka benzīna auto sludinājumu portālos vairs netiks piedāvāti. Citādi tā ir gluži kā spēlēšanās ar sērkociņiem. Jau šobrīd dalder.lv starp benzīna modeļiem apskatāmi lietoti Volkswagen elektriskie auto - un sagaidāms, ka nākotnē šis piedāvājums tikai augs.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

MŪSU ZIŅAS
Publicēts 30 июнь 2022
Šīs ziņas pie mums atnāca no Amerikas Savienotajām Valstīm, kur tika uzstādīts elektriskā rallija distances rekords. Divi autovadītāji no Eiropas ar automašīnu Volkswagen ID.4 šķērsoja Ziemeļamerikas kontinentu no austrumiem uz rietumiem un arī atgriezās pēc aptuveni 60 000 km Читать далее...
Publicēts 28 июнь 2022
Volkswagen jau sen ir radījis plānus atjaunot savu leģendāro Volkswagen Golf tā agrākajā krāšņumā. Līdz šim jau astotajā paaudzē esošais Golf saņēma ļoti daudz dažādu speciālo versiju un modifikāciju. Tomēr tagad uzņēmums ir nolēmis izgatavot pilnīgi jaunu konceptauto, kas Читать далее...
Publicēts 28 май 2022
Volkswagen Passat Alltrack ir jauns universāls uz standarta Passat bāzes, kas tiks laists klajā šogad. Pavisam nesen no Passat tika veidots sedans, bet tagad vācu koncerna dizaineri nolēma atgriezties pie saknēm un radīt vēl vienu universālu, kas tomēr leposies ar paaugstinātu Читать далее...