Volkswagen ir ambiciozi plāni attiecībā uz elektrisko transportlīdzekļu ID sēriju, kas tiek veiksmīgi pārdoti daudzos pasaules tirgos. Īpaši lielas likmes Vācijas koncerns izdara uz Ķīnas tirgu, kur jau ir pietiekami daudz pašmāju elektromobiļu. Lai kā arī būtu, visa ID sērija ir izcils projekts, kuram ir visas iespējas vēl vairāk paplašināt savu ietekmes sfēru.

Ar tik ambiciozu pieeju biznesam uzņēmuma dizaineri, dizaineri un inženieri vienkārši nevar atstāt visu elektromobiļu līniju bez atjaunināšanas. Vēl pagājušajā nedēļā VW grupas programmētāji sagatavoja pilna mēroga ID sērijas programmatūras atjauninājumu, kas papildinās daudzas jaunas iespējas, kā arī ļaus ekonomiskāk izmantot akumulatora resursus.
Ievērības cienīgs ir arī jaunais Battery Care režīms, kas ierobežo akumulatora uzlādes līmeni līdz 80 procentiem. Tas tiek darīts, lai samazinātu akumulatora nolietojumu, jo pilna uzlāde var palīdzēt samazināt uzlādes/izlādes ciklus un izraisīt akumulatora jaudas zudumu par 20-30 procentiem ātrāk.

Tas arī papildinās atbalstu dažādām trešo pušu lietojumprogrammām un pakalpojumiem, kas izstrādāti, lai palīdzētu autovadītājiem. To vidū ir elektromobiļu uzlādes staciju tīkli, kas ir gatavi uzņemt un apkalpot ID sērijas klientus.
http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/